شرکت کشتیرانی معتبر سنگاپوری اعلام کرد | کاهش هزینه‌ها برای بقا در بحران کرونا

کشتیرانی سنگاپور

شرکت پسیفیک اینترنشنال لاین (PIL) یکی از شرکت‌های مهم کشتیرانی سنگاپور اعلام کرد از آنجا که شرایط بازار همچنان نامساعد باقی مانده باید هزینه‌ها را در همه زمینه‌ها کاهش دهیم.

به گزارش سی‌نیوز به نقل از پایگاه خبری کانتینر نیوز، PIL در گزارشی افشا کرده که موقتاً از کمک مالی منابع دولتی به مبلغ ۱۱۲ میلیون دلار استفاده خواهد کرد. این مبلغ از سوی موسسه سرمایه‌گذاری Heliconia در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد تا صرف هزینه‌های عملیاتی  و اجرایی ضروری شود.

از سوی دیگر، مدیران این شرکت در حال مذاکره برای جذب منابع مالی بیشتر، مذاکره با سهامداران و سرمایه‌گذاران برای تمدید مهلت بازپرداخت بدهی‌ها هستند. اخیراً هیات مدیره PIL اعلام کرده است که با توجه به شرایط نامشخص و چالش‌هایی که همه‌گیری کووید-۱۹ بوجود آورده، همچنان باید هزینه‌ها را در تمام بخش‌های شرکت به شدت کاهش دهند و  کنترل کنند.

برهمین اساس، این شرکت تا اینجای کار اقدامات بسیاری انجام داده است تا سرپا بماند؛ از قبیل خروج از خطوط تجاری، فروش سوبسید و نیز فروش  تعدادی از کشتی‌ها. هفته گذشته نیز اعلام شد این شرکت قصد دارد برای فروش یکی از دفاتر اصلیشاقدام نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.