رشد 4 درصدی عملکرد مسافری بنادر کشور در مرداد ۹۸

 

یکی از رویکردهایی که سازمان بنادر و دریانوردی ایران به دنبال توسعه و رشد روزافزون آن است، به بحث توسعه مسافری بنادر و گردشگری دریایی برمی‌گردد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکی از رویکردهایی که سازمان بنادر و دریانوردی ایران به دنبال توسعه و رشد روزافزون آن است، به بحث توسعه مسافری بنادر و گردشگری دریایی برمی‌گردد. در این‌ بین با برنامه‌های در نظر گرفته‌شده از سوی این سازمان در سال ۹۸ و تا پایان مردادماه امسال شاهد رشدی بیش از ۴ درصد از حیث عملکرد مسافری در  بخش ورود به بنادر کشور هستیم.

بر اساس آمار موجود در سال ۱۳۹۷ تا پایان مردادماه ورودی کلیه بنادر کشور ۴۴۷ هزار ۱۳۶ بوده است که در مدت مشابه در سال جاری این عدد به ۴۶۶ هزار ۴۹۳ رسیده است که رشد ۴.۳۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه نشان می‌دهد. بیشترین ورود و خروج صورت گرفته مربوط به بندر قشم بوده و کمترین آن در مردادماه به بندرلنگه برمی‌گردد.

در بخش خروج از بنادر کشور هم عملکرد بنادر کشور نشان می دهد که رشد ۴.۳۶ درصدی را نسبت به مرداد ماه ۹۷ در سال جاری شاهد هستیم.

نگاهی به روند سه‌ساله بنادر کشور طی مردادماه ۱۳۹۶ لغایت مردادماه ۱۳۹۸ در هر دو آیتم ورود و خروج مسافر، بنادر بوشهر، چارک، خرمشهر، شهید باهنر، شهید حقانی، قشم، گناوه و لنگه رشد را شاهد هستند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.