همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر؛ اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴ طرح توسعه‌ای در بندر بوشهر همزمان با سفر رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده درباره بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح در بندر بوشهر، افزود: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه  در بندر بوشهر یکشنبه آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهمترین پروژه های قابل بهره برداری، اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است .

به گفته ارجمندزاده، دیگر پروژه قابل بهره برداری، لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق ۱۲,۵ متر با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است  که توسط سازمان بنادرو دریانوردی انجام می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: همزمان با سفر روحانی به بندر بوشهر آغاز عملیات اجرایی دوطرح دیگر نیز صورت خواهد گرفت که شامل احداث جاده دسترسی جزیره نگین به طول ۹/۵ کیلومتر و پل  به طول ۱۷۶ متر است که با هزینه  ۶۳ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگرطرحی که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد لایروبی کانال داخلی و خارجی به طول ١٧٤ کیلومتر و عمق ۱۰/۸ و ۱۰/۳ متر بندر بوشهر است که با حجم ۵ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار متر مکعب و  با هزینه  ۱۹۰ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام می پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.