آلفالاینر گزارش ماه مارس را ارائه داد؛ تعداد کانتینرهای جهان به 22 میلیون 800 هزارTEU رسید

 

سایت معتبر آلفالاینر در آخرین گزارش خود برترین شرکت های کشتیرانی کانتینری و حجم جابجایی هر کدام را در ماه مارس سال جاری میلادی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در گزارش اخیر سایت آلفالاینر همچنان شرکت مرسک به عنوان بزرگ ترین شرکت کشتیرانی کانتینری با حجم جابجایی 17.8 درصد کل جهان و در اختیار داشتن 4 میلیون TEU  کانتینر در صدر این جدول قرار دارد.

در رده بندی اخیر جابجایی خاصی صورت نگرفته و شرکت های ام.اس.سی، کاسکو، سی.ام.ای سی.جی.ام و هاپاگ لوید در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

جایگاه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در رتبه سیزدهم این رده بندی همچنان بی تغییر باقی مانده است. IRISL در حال حاضر 7 دهم درصد مجموع جابجایی حمل کانتینری جهان را به خود اختصاص داده و حدود 248 هزار TEU کانتینر در اختیار دارد.

نکته جالب گزارش اخیر، افزایش تعداد کانتینرهای جهان است. در حال حاضر تعداد کانتینرهای مجموع شرکت های کشتیرانی جهان به بیش از 22 میلیون و 800 هزار TEU کانتینر رسیده است. همچنین تعداد کشتی های کانتینری نیز افزایش یافته و به مجموع 6132 فروند رسیده است. همچنین DWT نیز در گزارش آلفالاینر به بیش از 277 میلیون و 768 هزار تن رسیده است.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.