مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد: کاهش زمان اعلام کالاهای متروکه به یک هفته

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اولویت جدی این سازمان در « اظهار و اعلام به موقع کالا های مهلت منقضی » مطابق قانون خبر داد و گفت: بنادر کشور باید به صورت مستمر و منظم کالا های متروکه در بنادر را به مبادی مربوطه گزارش داده و اعلام کنند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست شورای مدیران این سازمان ، با بیان اینکه اعلام کالا های مهلت منقضی در اولویت جدی بنادر قرار دارد ، تاکید کرد: بر اساس ظرفیت های موجود و سیستم های فعال در بنادر، اعلام هفتگی کالا های متروکه ، به مبادی مربوطه ،انجام پذیر است و سازمان بنادر بر اجرای آن اصرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الگوی های نوین توسعه سرمایه گذاری در بنادر ، اظهار داشت: انتظار می رود این رویکرد ها مبتنی بر مبانی علمی و تجربیات روز دنیا ، در تصمیم گیری و ارزیابی ها ، تاثیر عملیاتی و جدی داشته باشد.

راستاد در بخش دیگری از سخنان اش، سه راه دسترسی جاده ای ، ریلی و دریایی را نقاط راهبردی و اساسی برای بنادر قلمداد کرد و افزود: دسترسی دریایی ایمن به بنادر جزو تعهدات سازمان بنادر به مشتریان – یعنی خطوط کشتیرانی-  به عنوان ذی نفعان اصلی است و درصورتی که لایروبی و فرایند نگهداری در این خصوص جوابگو نبود ، باید به سمت تعریف پروژه های احیا برویم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، « پروژه های توسعه دسترسی جاده ای و ریلی در دست اجرا و انجام شده در بنادر» را یک رویکرد بسیار خوب و به جا برشمرد و اضافه کرد: تا سال ها بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ ترین بندر کانتینری کشور ، مشکل دسترسی جاده ای داشت که با رویکرد اتخاذ شده در سازمان این معضل بر طرف شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.