همزمان با گرامیداشت هفته حمل ونقل برگزار شد؛ آیین تجلیل از پیشکسوتان و شرکت های نمونه حوزه حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی

 

همزمان با گرامیداشت هفته حمل ونقل برگزار شد؛
آیین تجلیل از پیشکسوتان و شرکت های نمونه حوزه حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی

آیین تجلیل از پیشکسوتان و شرکت های نمونه حوزه حمل ونقل بین المللی که هر ساله در هفته حمل ونقل برگزار می شود هفته گذشته نیز با حضور مسئولان دولتی و استانی، سرپرست استانداری استان خراسان ، دبيركل و اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در این مراسم از پيشكسوتان حوزه خدمات لجستيكي بويژه آقاي پل مه دبير كل انجمن ، شرکت های برتر  و فعال حوزه حمل ونقل و لجستیک کشور تقدیر به عمل آمد. شرکت های کشتیرانی بر وبحر و توشه بر ، اعضای انجمن كشتيراني و خدمات وابسته ايران نیز از جمله شرکت هایی بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

به همین مناسبت، مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ايران ، با ارسال پیامی از این اقدام شایسته انجمن صنفي شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی تجلیل کرد.

متن تقدیر وی بدین شرح است:
جناب آقاي زمانيان رياست محترم
اعضاء محترم هيئت  مديره انجمن شركت هاي حمل و نقل بين المللي خراسان رضوي
اعضاء محترم انجمن حمل و نقل بين المللي خراسان رضوي
درود بي پايان
بر خود فرض دانسته به نمايندگي از جامعه بندري و دريايي كشور مراتب قدرداني از اقدامات شايسته و زحمات صادقانه آن بزرگواران گرانقدر در برگزاري باشكوه مراسم روز ملي حمل و نقل و تجليل از شركت هاي داراي خدمات برجسته در عرصه فعاليت هاي لجستيكي بويژه انتخاب شركت هاي كشتيراني بر و بحر و توشه بر ، بعمل آورده ، صميمانه  پاس دارم . عزت ، سعادت و سلامتي شما عزيران را در راه سربلندي و اعتلاي كشور عزيزمان ايران ، از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.

مسعود پل مه
دبير كل انجمن كشتيراني و خدمات وابسته ايران

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.