آغاز بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی در مجلس؛ روحانی: احیا و رونق کریدورهای حمل ونقلی از وظایف مهم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است

 

بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی در مجلس آغاز شده است. رئیس جمهور در مدت زمان تعیین شده به دفاع از وزرای پیشنهادی پرداخت و فعالیت آنها را در این شرایط سخت کشور، ثمربخش خواند.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین روحانی در رابطه با آقای محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی بار مسوولیت سنگینی بر عهده دارد. من خدمت همه عرض می کنم در زمینه مسکن دولت به مردم بدهکار است. ما در حوزه راه، بنادر، حمل ونقل، هواپیمایی و کشتیرانی نسبتا خوب کار کرده ایم. اما در زمینه مسکن عقب هستیم. معتقدم ما باید نقدینگی را به سمت مسکن سوق بدهیم.

وی در ادامه افزود: کار بزرگ و سنگینی در زمان تحریم بر روی وزیر راه و شهرسازی است. کشتیرانی ما در زمان تحریم باید بخشی از بار خود را به سمت حمل ونقل ریلی منتقل کند.

دکتر روحانی نیازهای حوزه حمل ونقل در دوره جدید را مهم دانست و خاطرنشان کرد: محمد اسلامی جزو استانداران بسیار فعال بود. ما در زمنیه حمل ونقل، کشتیرانی، بنادر راه آهن و جاده که مشکلاتی داریم و امیدواریم با کمک شما نمایندگان، ایشان بتوانند در همه این حوزه ها اثربخش باشند. بنادر ما نقش مهمی در اتصال کشور به مسیرهای بین المللی دارد. فعال کردن کریدورهای حمل ونقلی از جمله مسائلی است که باید همچون گذشته دنبال شود تا بتوانیم ارتباط خود را با دیگر بنادر و نقاط مختلف دنیا حفظ کنیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.