صعود یک پله ای کشتیرانی جمهور اسلامی در رنگینگ آلفالاینر؛ IRISL در رده هجدهم برترین شرکت های کشتیرانی جهان

 

سایت معتبر آلفالاینر گزارش برترین شرکت های کشتیرانی جهان را در ماه می ارائه کرد. بر اساس این گزارش، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با یک پله صعود، در رده هجدهم برترین شرکت های کشتیرانی جهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، IRISL  با در اختیار داشتن 110 هزار 895 TEU کانتینر و 47 فروند کشتی توانست نیم درصد کل حمل ونقل دریایی جهان را به خود اختصاص بدهد و در ماه می با یک پله صعود، در رده هجدهم برترین شرکت های کشتیرانی دنیا بایستد. این برای اولین بار طی سال های اخیر است که IRISL   توانسته در این رده قرار بگیرد. در گزارش ماه گذشته میلادی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رده نوزدهم این رده بندی قرار گرفته بود.

در گزارش اخیر آلفالاینر، شرکت APM-MAERSK  با در اختیار داشتن 753 فروند کشتی و 4 میلیون و 134 هزار و 607 TEU کانتینر همچنان رتبه نخست برترین شرکت های کشتیرانی را در اختیار دارد. شرکت های مدیترانه ای،   CMA CGM، COSCO  و HAPAGE-LLOYD رده های دوم تا پنجم را به نام خود ثبت کرده اند.

همچنین DWT  نیز در این گزارش 269 میلیون و 869 هزار و 284 اعلام شده و تعداد کانتینرها نیز 22 میلیون و 67 هزار و 177 TEU به ثبت رسیده است. تعداد کل کشتی ها نیز 6 هزار و 104 فروند اعلام شده است.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.