راستاد تصریح کرد؛ تاکید بر نقش سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیتی دریایی کشور

 

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانورى با تاکید بر اینکه طى ایام نوروز در سال جارى این سازمان به خوبى به جامعه مخاطب و مردم معرفى شد، گفت: مسئولان روابط عمومى؛ به دستاوردهای محدود اکتفا نکنند و با پایش مستمر ذائقه مخاطبان، برنامه‌ریزی مدون داشته باشند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در گردهمایى مسئولان روابط عمومى سازمان بنادر و دریانوردى ضمن قدردانى مجدد از اطلاع رسانى صورت گرفته از فعالیت هاى این سازمان در ایام نوروز به ویژه در حوزه گردشگرى دریایى و سفرهاى دریایى، اظهار کرد: فعالان سازمان بنادر و دریانوردى از جمله همکاران روابط عمومی؛ در واقع خادمان سفرهاى نوروزى در حوزه گردشگرى دریایى و سفرهاى دریایى و نوروزبانان بی نوروز بودند، بنابراین از زحمات آن ها به دلیل نقش مهمى که در ایام نوروز ایفا کردند تشکر مى کنیم و امیدوار هستیم که این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروزه فضاى مجازى در دنیاى رسانه حرف اول را مى‌زند و باید حداکثر استفاده از این ظرفیت مدنظر قرار گیرد. خوشبختانه روابط عمومى سازمان بنادر و دریانوردى؛ با فعالیت مطلوب در فضاى مجازى توانسته است در جذب مخاطب عملکرد مطلوبى داشته باشد.

راستاد با تأکید بر اینکه باید همراه با تحولات در سبک و سیاق اطلاع رسانى پیش برویم، بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردى؛ باید به عنوان مرجع حاکمیتى چه به ذى نفعان و چه به عموم جامعه معرفى شود تا جامعه مخاطب بتوانند این سازمان را بهتر بشناسند.

 

در ایام نوروز سازمان بنادر و دریانورى به خوبى به جامعه معرفی شد

معاون وزیر راه و شهرسازى با اشاره به اینکه در ایام نوروز، سازمان بنادر و دریانورى؛ به خوبى خودش را به جامعه مخاطب معرفى کرد، گفت: توجه به مسئولیت‌هاى اجتماعى توسط سازمان بنادر و دریانوردى موجب شد تا این سازمان در کنار سایر فعالیت هاى خود از جمله فعالیت هاى بندرى و دریایى به خوبى شناخته شود.

راستاد ضمن ابراز خرسندى نسبت به اینکه روابط عمومى سازمان بنادر و دریانورى و رویکرد آن دچار تحول بسیار خوبى شده است، اظهار کرد: در ادامه مسیر نیز باید رویکرد و روش هاى جدید جدید اطلاع رسانى در دستور کار اداره کل روابط عمومى سازمان بنادر و ردیانوردى قرار گیرد و لازم است همین رویکردها و سیاستها با هماهنگی اداره کل روابط عمومی  در تمامی حوزه های سازمان واستانها جاری و ساری شود.

وى ادامه داد: هزینه کردن  به تنهایى موجب نتیجه گیرى نمى شود، بلکه استفاده بهینه از امکانات موجود، مهم ترین عامل تاثیرگذارى است که روابط عمومى سازمان بنادر و دریانورى با مهندسى ارزش طى مدت اخیر به خوبى دستیابى به این مهم را نشان داد.

 

در سازمان بنادر روابط‌عمومى‌ها باید در کانون توجهات باشند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با بیان اینکه باید روابط عمومى ها در کانون توجهات باشند، خاطرنشان کرد: این مهم وظیفه مدیر کل روابط عمومی سازمان است وبایددر هر فرصتی به مدیران بنادر منتقل شود و همگان بدانند  اگر روابط عمومى یک دستگاه در کانون توجهات نباشد در غیر این صورت سازمان مربوطه نیز در کانون توجه جامعه مخاطب و مردم قرار نخواهد گرفت.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: روابط عمومی ها باید سرلوحه و نماد اعتماد، اعتقاد، علاقه و وفاداری سازمان باشند واین روحیه را در تمامی بدنه و ساختارهای سازمان بنادر و دریانوردی گسترش دهند ونهادینه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ستاد سازمان؛ اطلاع رسانی، تبلیغات، سمعی وبصری،  امور همایش و رویدادها و همچنین حوزه تشریفات بین‌الملل از جمله وظایف اداره کل روابط عمومی و تشریفات بین الملل است که اخیرا متمرکز شده و به زودی ابلاغ آن نیز صادر خواهد شد، لذا لازم است با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی وتوسعه منابع در استان‌ها هم اجرایی شود.

راستاد همچنین با تاکید بر اینکه نباید بین حجم اطلاع رسانی بنادر شمالى و جنوبى کشور تمایزى وجود داشته باشد، عنوان کرد: در شمال کشور نیز نیازمند معرفى هرچه بهتر و بیشتر ظرفیت‌های بنادر هستیم و البته به صورت هوشمندانه، باید شیوه اطلاع رسانی و تبلیغات بنادر شمالى با بنادر جنوبى برنامه‌ریزی و اجرا شود

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.