مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اعلام کرد؛ لزوم تشویق صادرکنندگان برای صادرات کالا به کشورهای حاشیه خزر

 

مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: تشویق صادرکنندگان و افزایش تنوع سبد صادراتی کالاهای بنادر شمالی به کشورهای حاشیه دریای خزر ضروری است.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی در سومین نشست هم اندیشی صادرات دریایی به کشورهای دریای خزر،افزود: در جهت تشویق صادرکنندگان و افزایش تنوع سبد صادراتی کالاهای بنادر شمالی به کشورهای حاشیه دریای خزر، باید مشوق ها و تسهیلات لازم را در همایش توسعه صادرات دریایی به کشورهای حاشیه دریای خزر پیشنهاد داد.

وی اظهار داشت: از طرفی قرار شده تا زمان برگزاری همایش، اعضای کارگروه همایش توسعه صادرات دریایی به کشورهای حاشیه دریای خزر ضمن تبادل نظر و مشارکت فعال در جلسات سیاست گذاری و هم اندیشی همایش، نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش ارائه کنند.

همچنین حسین عظیمی؛ دبیر همایش توسعه صادرات دریایی به کشورهای حاشیه دریای خزر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته، خواستار مشارکت بیشتر اعضای کارگروه در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر همایش شد.

همایش صادرات دریایی به کشورهای حاشیه دریای خزر ۲۰ تیر ماه سال جاری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و با مشارکت نهادها و ارگان های دخیل در امر صادرات استان، برگزار می شود.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.