آلفالاینر گزارش می دهد؛ ضرر 12 میلیون دلاری OOCL در سال 2017 میلادی

 

شرکت OOCL اعلام کرده که در سال گذشته میلادی 12 میلیون دلار ضرر داشته است. این خبر بر اساس گزارش شرکت مادر OOIL  اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز و به نقل از گزارش آلفالاینر، اگرچه شرکت کشتیرانی OOCL در نیمه دوم سال 2017 میلادی توانست به سود خالص 9 میلیون دلاری دست پیدا کند، اما با توجه به هدف گذاری دست یابی به رشد 21 میلیون دلاری نتوانست این ضرر را جبران کند.

همچنین دارایی شرکت مادر OOIL و سایر فعالیت های تجاری باعث ایجاد درآمد خالص 150 میلیون دلاری در سال گذشته میلادی شد.

با این حال، ضرر خالص این شرکت نسبت به سال 2016 میلادی کاهش یافته و شرایط بهتری را رقم زده است. شرکت OOCL در سال 2016 میلادی در مجموع 247 میلیون دلار ضرر داشته است. ضمن اینکه شرکت مادر OOIL نیز میزان سود در سال 2016 میلادی را 54 میلیون دلار برآورد کرده است.

زیان های مداوم OOCL به رغم افزایش از 3.6 درصدی تا 6.3 درصدی گزارش شده است. همچنین مسیرهای اروپا-آسیا با افزایش 19.7 درصدی و Transpacific با رشد 16.3 درصدی همراه بوده اند. اما مسیرهای آسیا-استرالیا کاهش 8.1 درصدی را نشان می دهد.

شرکت کشتیرانی OOCL یک شرکت هنگ کنگی است که در زمینه حمل ونقل کانتینری دریایی و لجستیک فعالیت می کند. این شرکت در 70 کشور مختلف دنیا دفتر نمایندگی دارد و کالاها را به واسطه 59 فروند کشتی در سایزهای مختلف جابجا می کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.