‌ مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی: فعالیت‌های بندری در سطح کشور روند رو به رشدی دارد

 

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت‌های بندری در سطح کشور گفت: به‌کارگیری توان بخش خصوصی و انجام عملیات عمرانی و توسعه‌ای در مناطق مختلف کشور مد نظر قرار می‌گیرد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی‌بخش رستمی عصر امروز اظهار داشت: مراسم امروز به‌منظور تجلیل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان به‌علت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال 95 برگزار شده است.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندای وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آغاز برنامه ششم توسعه اقتصادی از سال 96 گفت: سال 96 در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه به‌منظور توسعه استان و کشور در نظر گرفته شده و تدوین صحیح شاخص‌های ارزیابی عملکرد در آن امری حائز اهمیت است.

رستمی با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت‌های بندری در سطح کشور تصریح کرد: به‌کارگیری توان بخش خصوصی و انجام عملیات عمرانی و توسعه‌ای در مناطق مختلف کشور مد نظر قرار می‌گیرد تا با این اقدامات طرح توسعه به اقتصاد گره بخورد.

وی با اشاره به اینکه  رعایت حقوق شهروندی یک اصل و وظیفه مورد توجه در جامعه است بیان کرد: مجموعه عظیم  وزارت راه و شهرسازی بیش از 560 خدمت به مردم ارائه می‌کند که کلیه عملکردهای مذکور نیازمند معرفی به مردم است.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی استان گیلان توانستند در بین 48 دستگاه اجرایی استان با ارائه عملکرد مناسب ، رتبه نخست ارزیابی عملکرد سال 95 در استان را به‌دست آوردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.