۵ بندر مالزی در مسیر دیجیتالی شدن قرار گرفتند

۵ بندر در مالزی برای بهبود بهره وری عملیاتی، به سمت تغییر و تحول دیجیتالی می روند

به گزارش سی نیوز و به نقل از پورت استراتژی، شرکت پروژه خدمات و زیرساخت های مالزی (MMC) در نظر دارد فرآیندهای بنادر خود از جمله بنادر پلابوهان تانیان، جوهار، نورث پورت، پنانگ و تلنیان براس را به منظور یکپارچه سازی عملیات با هم تلفیق کرده و امکان ارائه خدمات استادارد دیجیتالی را فراهم کند.

‏MMC با همکاری Ramco Systems، از شرکت های پیشرو در زمینه راهکارهای نرم افزاری و دیجیتال، بر روی این پروژه فعالیت خواهند کرد. این پروژه بر اساس مدل موفقیت آمیز سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت رامکو در ترمینال PTP پایه ریزی شده است.

داتوسری موهامن، مدیر عامل گروه MMC در این باره گفت: با حمایت Ramco Systems ، MMC متعهد شده است که تحول دیجیتال را در بنادر مالزی سرعت بخشد. اجرای این پروژه باعث افزایش کارایی، بهره وری و ایجاد اطمینان در کارکرد بی نقص بنادر ما می شود.

او ادامه داد: با اجرای فرآیندهای دیجیتالی بنادر مالزی قادر خواهند بود بهترین خدمات را در کلاس جهانی ارائه کنند.از سویی پیاده سازی یک سیستم مشترک و بستر فناوری یکپارچه هم افزایی بین اجزا و فعالان بندر را به حداکثر می رساند و به همه بنادر ما این امکان را می دهد که تخصص خود را به اشتراک بگذارند و از صرفه اقتصادی دیجیتالی شدن بنادر بهره مند شوند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.