کانتینرهای مخصوص حمل داروهای یخچالی

ترنسی کولد (TRANSICOLD) یکی از شرکتهای بسیار قدیمی در عرصه توزیع دارو و مواد اولیه دارو می باشد. این شرکت به دنبال سیاست GDP که به دستورالعمل توزیع مناسب، شهرت دارد شروع به سرمایه گذاری بر روی نوع جدیدی کانتینر نموده است که تازگی نمونه هایی از آن برای این شرکت اماده شده است که برتری او را در حمل و توزیع دارو بسیار افزایش می دهد.
کانتینرهای مخصوص حمل داروهای یخچالی - پایگاه خبری صنعت حمل و نقل بین المللی و گردشگری ایران چهارراه

کانتینرهای این شرکت قدرت کالیبراسیون پیدا کرده اند و در واقع فهرست داروها و مواد اولیه ای که این شرکت با کانتینرهایش حمل می کند در یک بانک اطلاعاتی فهرست شده است و این داده ها با درجه حرارتی که داروها باید در آن نگهداری شوند همراه است و کامپیوتر مربوط به این کانتینرهای به سنسورهایی در درون یخچال وصل هستند تا در هنگامیکه دما نزدیک مرز نامناسب می رسد شروع به روشن شدن و خنک کردن بخچال می نماید.

بانک اطلاعاتی و کامپیوترهای تمامی این کانتینرهای یخچال های هوشمند با دمایی که توسط مراکز استاندارد اروپایی تدوین شده اند، برنامه ریزی شده اند و منافذ کانتینرها نیز با مواد عایقی مسدود شده است و در صورت خرابی کانتینر سنسورهای خاصی ایراد کانتینر را به متصدی و راننده گوشزد می کنند تا در اولین فرصت نسبت به معاینه فنی عایق ها اقدام نماید.

تولید کنندگان دارو به شدت به کانتینرهایی با دقت حرارتی بالا نیاز دارند تا شاید بتوانند روش حمل دریایی را جایگزین حمل هوایی نمایند تا از هزینه های دارو کاسته و به مشتری نیز بتوانند داروها را ارزانتر ارائه دهند. ترنسی کولد یکی از شرکتهای پیشرو در این زمینه است و این شرکت حمل اکنون با سرمایه گذاری در 18 بخش مختلف صنعتی در زمینه حمل دارو در حال تبدیل شدن به غول حمل و نقل دارویی می شود.

کانتینرهای این شرکت هر 6 ماه یکبار با نرم افزارهای خاصی دوباره تست شده و کالیبراسیون می شوند تا از اتلاف انرژی ممانعت به عمل آید.

تهیه کننده خبر: مارکوس آرمسترانگ
برگردان: سام پرتوی
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.