محمد راستاد: بنادر کوچک به بخش خصوصی واگذار می شود

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بنادر کوچک به بخش خصوصی واگذار می شود، تصریح کرد: برنامه ای برای واگذاری مدیریت بنادر نوشهر و فریدونکنار به بخش خصوصی نداریم.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، محمد راستاد استفاده از توانمندی های بخش خصوصی را برای ایجاد  زیرساخت های گردشگری دریایی ضروری دانست و اظهار داشت: با اعطای تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان از ظرفیت های خوب گردشگری دریایی استفاده برد و آن را فعال کرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با پیشرفت بندر نوشهر در عرصه فعالیت های دریایی توسعه این بندر  را شاهد باشیم.

راستاد در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه دسترسی به بندر نوشهر ، گفت: مناسب ترین گزینه برای اجرای این طرح  با تعامل مسئولان شهرستان انتخاب و اجرا یی می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به بیان توضیحاتی درباره  حجم و ظرفیت بنادر کشور در برنامه ششم توسعه پرداخت و افزود : برای افزایش ظرفیت بنادر کشور در برنامه ششم توسعه به طور مشخص نکته ای ذکر نشده اما در رابطه با واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی این امر تسریع شده که به عنوان تکلیف برنامه ای دنبال می شود.

وی از واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی خبردادو گفت: عملیات اجرایی در سطح بنادر خصوصی است و توسعه سرمایه گذاری در بخش خصوصی از اهداف و برنامه های این سازمان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری مدیریت بنادر به بخش خصوصی خاطر نشان کرد: برای واگذاری مدیریت بنادری همچون نوشهر و فریدونکنار به بخش خصوصی برنامه ای نداریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.