رشد سالم بار در بنادر هند

بازیگردان های بخش بندری هند رشد سالم و مناسبی را در آینده ای نزدیک و در بخش بار تجربه خواهند کرد.
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از نمایندگی اطلاعات سرمایه گذاری و رتبه بندی اعتبار (Icra)، کشش در پروژه های آبی داخلی هند فرصت های تجاری متعددی را برای بازیگردان های بخش بندری هند به همراه خواهد داشت به گونه ای که بازار شاهد رشد حجم بار در بنادر این کشور خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در بلند مدت و به موجب تامین الزامات داخلیِ زغال سنگ برای برق، نفت خام برای پتروشیمی میزان بار رشد خواهد کرد و هزینه و مزایای لجسستکی مرتبط با کانتینرسازی در مدت کوتاه مدیریت خواهد شد.
معاون ارشد مدیر نمایندگی اطلاعات سرمایه گذاری و رتبه بندی اعتبار (Icra) در این باره گفت: بازیگردان های بخش بندری همچنان به رشد سالم بار در کوتاه مدت ادامه خواهند داد، با این تفاوت که در مقایسه با رقم های اخیر کاهش می یابند. در این میان می توان به احیای صادرات زغال سنگ و افزایش حجم مواد POL (پتروشیمی، نفت و روغن) اشاره کرد. افزون بر آن، انگیزه برای حمل و نقل ساحلی که به دنبال افزایش تولید زغال سنگ موجب کاهش این محصول می شود، را به دنبال خو.اهد داشت.
شایان ذکر است، با افزایش نرخ مدیریتی بار، حمایت و پروژه هایی که در آن فرایند تنظیم تعرفه ها در دادرسی مورد سوء استفاده قرار می گیرد،  تعهدات نقدی بازیگردان بخش بندری هند را محدود خواهد کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.