ردپای کرونا در تعویق همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران

ردپای کرونا در تعویق همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران

به گزارش سی نیوز شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران و دستورالعمل ابلاغی وزیر نفت به منظور حمایت از ساخت داخل همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران را در قالب قراردادهای ساخت، بهره برداری و مالکیت (B.O.O) برگزار کند. اما گویا کووید 19 قصد متوقف شدن ندارد. با افزایش ناگهانی تعداد شهرهای قرمز، سرعت افزایش بستری در خیز چهارم کرونا چند برابر شده است و ستاد مقابله با کرونا فعالیت برخی مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع اعلام کرده است.
موج چهارم کرونا ، ویروس انگلیسی و تعویق یک رویداد
نگرانی از ورود ویروس جهش یافته جدید کرونا به کشور در حالی است که به گفته علیرضا رئیسی موج چهارم در ایران با گونه جهش‌یافته انگلیسی آغاز شد و تقریبا بیش از ۸۰ درصد ویروس‌های شناسایی شده در کشور ویروس جهش‌یافته انگلیسی بوده است .او در همین راستا با توجه به نگرانی‌ها از ورود ویروس هندی، برزیلی و آفریقایی به کشور گفت: استان‌های جنوبی کشور به‌ویژه بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان، با توجه به در معرض خطر بودن در ارتباط با ویروس‌های جهش‌یافته به‌ویژه ویروس آفریقای جنوبی باید بیشتر مراعات کنند.
همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های تامین شناور که قرار بود فروردین ماه 1400 در محل مرکز همایش های کوشک تهران برگزار شود، به‌دلیل اخطارهای بهداشتی مکرر وزارت بهداشت برای این روزهای شهر تهران و همکاری هرچه بیشتر در مقابله با بیماری کووید- ۱۹ و اولویت داشتن حفظ سلامت شرکت‌کنندگان ، به زمان دیگری موکول شده است.
با وجود آنکه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نشست با رعایت همه نکات بهداشتی ابلاغی و دریافت مجوز برگزاری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال گذشته انجام و حضور در همایش نیز به‌طور محدود و تنها برای متخصصان و فعالان حوزه با دعوت اختصاصی پیش‌بینی شده بود، با وجود ثبت‌نام افراد در این رویداد، برگزاری تا زمان بهبود نسبی شرایط عمومی کنترل کرونا، به تعویق افتاد.

متقاضیان حضور در این رویداد می توانند  با تکمیل فرم ثبت نام در سایت https://investment.nioc.ir/  جهت حضور در همایش اقدام کنند. محل برگزاری تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرزاپور، خیابان فاطمیه، پلاک ۲، مرکز همایش های کوشک خواهد بود.

با توجه به محدودیت فضا اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند. به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی حضور حداکثر یک نفر به نمایندگی از هر شرکت مجاز خواهد بود؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره های ۶۱۶۲۷۸۱۴ و ۶۱۶۲۷۸۱۸ تماس حاصل کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.