دستگاه جدید بالابرپالت روشی مناسب برای بارچینی و بارگیری

مارکو اسکریپت لیفت با همکاری شرکت دیگری به نام ساوس ورث پروداکت، در انگلستان سالهاست بطور تخصصی بر روی تجهیزات خاص برای بارگیری و پرکردن پالت ها کار می کنند.
دستگاه جدید بالابرپالت روشی مناسب برای بارچینی و بارگیری- پایگاه خبری صنعت حمل و نقل بین المللی و گردشگری ایران چهارراه

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه خبری صنعت حمل و نقل ، این دو شرکت نزدیک به 170 محصول مختلف برای پالت های شرکت های مختلف تولید کرده اند که سرعت بارچینی و بارگیری پالت ها توسط کارگران در کارخانه ها را دو تا سه برابر افزایش داده و میزان استاندارد بارچینی و بارگیری را نیز رشد داده است.

این دو شرکت به تازگی محصولی به نام PalletPal 360 را به بازار ارائه کرده اند. این دستگاه بگونه ای است، که پالت را بر روی آن قرار می دهند و پالت تا ارتفاعی که کارگران بخواهند بالا می آید. وزنی که بر روی هر پالت می توان بار قرارداد در بیشینه ترین حالت 2040 کیلوگرم است. این دستگاه سه ویژگی دارد، نخست با قرار دادن هر جعبه بر روی پالت، صفحه دستگاه که پالت بر روی آن قرار گرفته است به سطح زمین نزدیکتر می شود تا هنگامیکه کامل بر سطح زمین قرار می گیرد و این بیانگر پر شدن پالت از نظر ارتفاع می باشد.
ویژگی دوم این دستگاه وزن است که اگر وزن کالای درون جعبه ها نیز زیاد باشد، باز دستگاه به سمت پایین حرکت می کند تا به سطح زمین برسد و اینگونه کارگران می فهمند که بار بر روی پالت از نظر وزنی نیز به حد کافی است. و در نهایت ویژگی سوم این دستگاه امکان چرخاندن خیلی راحت صفحه ای است که پالت بر روی آن قرار گرفته است  که بدین سان کارگران می توانند در تمامی 360 درجه پالت، بارچینی نمایند.

این دستگاه سبب نظم خاصی در بارچینی با حفظ اصول و استاندارد وزنی و ارتفاعی می شود. در نهایت وقتی پالت به نزدیک زمین می رسد دستگاه به کارگران هشدار کافی بودن بار بر روی پالت را می دهد و کارگران می توانند با چرخاندن پالت اقدام به کشیدن پلاستیک دورتادور کالا نموده و سپس توسط لیفتراک باررا از روی این دستگاه برداشته و پالت بعدی را بر روی دستگاه قراردهند.

به ادعای این شرکت این دستگاه تاکنون بالای 7000 سفارش در اتحادیه اروپا و چین دریافت کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.