جهانگیری: دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام(ره) وجود دارد، گفت: کشتی‌های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق بندر امام وارد می‌کنند بنابراین دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از گمرک بندر امام خمینی(ره) که امروز (۱۱ بهمن‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت بیش از یک هزار و  ۱۸۰ میلیارد تومان برای حل مشکل مسکن و فاضلاب شهرهای ماهشهر و بندر امام تصویب شده است که باید دستگاه‌های مسئول پیگیری‌های لازم را انجام و کار را اجرا کنند.

وی افزود: بندر امام(ره) یکی از مهمترین بنادر فله‌ای و استراتژیک کشور است که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از این بندر وارد و در سطح کشور توزیع می‌شود.

جهانگیری گفت: در زمان جنگ اقتصادی، مردم ملاحظه کردند که کالاهای اساسی کشور در همه نقاط به اندازه کافی وجود داشت و تنها، افزایش قیمت برخی کالاها مردم را اذیت می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه روغنی و روغن خام در انبارهای گمرکات بندر امام(ره) وجود دارد. همچنین کشتی‌های تجاری به صورت مستمر اقلام مورد نیاز کشور را از طریق بندر امام وارد می‌کنند بنابراین دغدغه کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.