تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی امضا شد

در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی، به امضا رسید.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از استاندار هرمزگان، صبح امروز (۴ دی‌ماه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی اظهار کرد:  منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بندرعباس با داشتن ظرفیت‌های تولید، ایجاد ارزش‌افزوده، صادرات، دسترسی به آب‌های آزاد و زیرساخت‌هایی مناسب، از مزیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

 

وی با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت استان هرمزگان در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران، ادامه داد: ضمن استقبال از حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در هرمزگان، تسهیلات و شرایط مناسب را برای فعالیت آن‌ها فراهم می‌کنیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: با امضای این تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهیم بود و نسل جدید بنادر در بندر شهید رجایی ایجاد خواهد شد. این اقدامات گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به توانمندی داخلی است.

 

همتی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان، بیان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی در استان هرمزگان بیش از ۵۰ درصد است، درحالی‌که متوسط کشوری این نرخ، ۳۹ درصد است.

 

با امضای این تفاهم‌نامه، ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی صورت می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.