برگزاری نخستین همایش آشنایی با قوانین موضوعی تامین اجتماعی

نخستین همایش آشنایی با قوانین و دستورالعمل های موضوعی تامین اجتماعی در حوزه حمل ونقل و اطلاع از راهکارهای اجرایی برگزار شد.

به گزارش سی نیوز، این همایش یک روزه به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و با حضور گروه مشاوران بیمه تامین اجتماعی در سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.

به گفته آقای شفیعی، از مدرسین باسابقه تامین اجتماعی، یکی از چالش های مهم پیش روی مدیران صنعت حمل ونقل عدم اطلاع از مفاد ماده ۳۸، چگونگی ثبت و ضبط اطلاعات، کسورات قانونی و مواردی از این قبیل است.

وی در این رابطه افزود: موضوعات مهم قابل ارائه در این همایش شامل آنالیز و  بررسی  دقیق تر وضعیت رابطه کارفرمایی و پیمانکاری در حوزه تامین اجتماعی مابین شرکت های کشتیرانی  و شرکت های تخلیه و بارگیری بنادر مختلف  کشور، بررسی و اعلام بدهی های آشکار و نهان شرکت های کشتیرانی  و اعلامیه همگانی و بررسی و طرح پیشنهادات مختلف در حل بدهی های تامین اجتماعی شرکت های کشتیرانی حاصل از حسابرسی تامین اجتماعی بود. همچنین بررسی و آنالیز نقش و حقوق سازمان تامین اجتماعی در ایجاد بدهی  یا رفع بدهی های حاصل از حسابرسی شرکت های کشتیرانی،  جمع بندی و پیشنهاد مناسب ترین راهکار حل معضل بدهی های کاذب شرکت های کشتیرانی و آموزش قوانین تامین اجتماعی با تاکید بر امور حسابرسی از دفاتر قانونی و پیمان ها از جمله دیگر موضوعات این همایش بود که به اطلاع شرکت کننده ها رسید.

در همایش ضمن آشنایی مدیران با قوانین و دستورالعمل های موضوعی تامین اجتماعی، به موارد و مثال های مشابه در این بخش پرداخته شد. ضمن اینکه شرکت کنندگان در پایان این همایش یک روزه، سوالات و مشکلات شرکت شان را مطرح و از مشاوره کارشناسان و اساتید بهره مند شدند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.