با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛ آيين ابلاغ قرارداد اپراتور ترمينال ١ كانتينرى مجتمع بندرى شهيد رجايى برگزار شد

 

امروز طی مراسمی، قرارداد 5 ساله دو اپراتور سینا و بتا از سوی آخوندی رسماً به آنها ابلاغ شد و بدین ترتیب، ترمینال یک به شرکت بتا و ترمینال دو به شرکت سینا بابت اپراتوری تحویل داده شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، آيين ابلاغ قرارداد اپراتور ترمينال ١ كانتينرى مجتمع بندرى شهيد رجايى با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

آخوندی در این سفر از کارگاه ولتاژ گنتریکرن و ترانستینر ترمینال ۲ و تکمیل فاز ۲ توسعه بندر شهید رجایی بازدید کرد. همچنین مرحله اول فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌ شود.

طرح توسعه فاز دوم بندر شهید رجایی و مرحله اول فاز ۳ از مواردی است که امروز از سوی آخوندی به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

اعتبار کل این پروژه‌ها (حدود ۱۹ پروژه) بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

افتتاح مرکز امداد و نجات دریایی بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه خلیج فارس از دیگر پروژه‌های بنادر شرق استان هرمزگان است که توسط مسئولان دولتی به بهره‌برداری رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.