اولین مشاور گردشگری دریایی در بنادر منصوب شد

 

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از انتصاب اولین مشاور گردشگری دریایی در بنادر خبر داد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی گفت: در راستای اجرای سیاست های وزارت راه و تحقق دستور مقام عالی سازمان بنادر در توسعه سفرهای ایمن دریایی و گردشگری دریایی در شهرهای ساحلی رودخانه های تمدن ساز اروند و کارون، مشاور گردشگری در بندر خرمشهر منصوب شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تجربه، تحصیلات و سابقه کافی مشاور منصوب شده  انتظار می رود علاوه بر ایجاد فرصت در زمینه تربیت تور لیدر گردشگری دریایی، اشاعه فرهنگ دریایی بین دانش آموزان و دانشجویان و تعامل مطلوب با راهنمایان محلی، توسعه شهرهای ساحلی و گردشگری دریایی در منطقه نیز فراهم شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر  ایجاد دبیرخانه گردشگری دریایی اروند و کارون و برگزاری اولین همایش گردشگری دریایی در شهرستان خرمشهر را از جمله مأموریت های مشاور گردشگری دریایی اروند و کارون عنوان کرد.

محسنی ظرفیت فرهنگی بالای شهرهای ساحلی منطقه اروند و کارون، جاذبه های تاریخی و شرایط آب و هوایی خوب و مطبوع از آبان تا فروردین ماه در استانهای ساحلی جنوب را از جمله مزایای این منطقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که گردشگری دریایی  ایجاد اشتغال جوانان خرمشهری را در پی داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.