ورود اولین قطار کانتینری چین به ایران از مرز اینچه برون

به گزارش سی نیوز مراسم استقبال از ورود قطار کانتینری باری چین به ایران از مرز اینچه برون استان گلستان ۶ مهرماه ۱۳۹۶ با حضور دکتر صادقلو استاندار و مهندس ربیعی معاون استاندار گلستان ؛ دکتر محمدی معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج.ا.ا،دکترتربتی نژاد نماینده مجلس گرگان و آق قلا،محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمالشرق۲ استان گلستان و اعضای شورای حمل و نقل و مدیران و بازرگانان استان و مسئولین استانی و شهرستان برگزار گردید. این محموله که شامل رول کاغذ ‌و قالب های ریخته گری و مواد اولیه کارخانجات میباشد و ازرشی به مبلغ 450هزار دلار دارد.

استاندار گلستان در این مراسم کلید واژه های موفقیت حمل و نقل ریلی را اهداف مشوق های گمرکی؛ تسهیلات و معافیت های بازرگانی ذکر نمودند. و ابراز امیدواری کردند که تمام دستگاههای مجری برای فعال شدن این کریدور تلاش نمایند.
دکتر محمدی معاون بهره برداری و سیر حرکت راه اهن ج. ا. ا ضمن ابراز امیدواری از فعال شدن این کریدور افزودند در آینده با اضافه کردن کانتینر های یخچالی نیز از این کریدور حمل بار یخچال خواهیم داشت که بار آن از اصفهان تامین خواهد شد. ایشان همچنین افزودند هر چند حرکت این قطار پنج روز دیرتر از زمان بندی ما وارد کشور شد ولی در مقابل حمل دریایی زمان کمتری برای حمل صرف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] ورود اولین قطار کانتینری چین به ایران از مرز اینچه برون […]

  2. […] ورود اولین قطار کانتینری چین به ایران از مرز اینچه برون […]

نظرات بسته شده است.