پیام دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به مناسبت سالروز تاسیس این انجمن

دکتر مسعود پل مه؛ دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در پیام خود به مناسبت سالروز تاسیس این انجمن نوشت :

با سلام و احترام
برخود فرض می دانم شصت و هفتمین سالروز تاسیس انجمن ، این اتفاق میمون و مبارک را خدمت اعضای محترم هیئت مدیره ، مدیران پرتلاش و سخت كوش بخش های زیر مجموعه و تمامی همکاران عزیز این نهاد مهم و تاثیرگذار تبریک عرض نمایم.
بی شک انجمن کشتیرانی از مهمترین تشکل های صنفی مردم نهاد در حوزه اقتصادی است که پس از دهه های متوالی؛ مجاهدت و خدمت رسانی، هم اکنون نقش بسیار مهمی در سیاست های کلی اقتصاد دریایی کشور، ارتباط مستمر با دولت و ساير ارگان هاي حاكميتي را دارد .
در شرایط امروز که از طرفی با تحریم های ظالمانه غرب و از سوی دیگر ، عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن ایجاد مشکلات اقتصادی ناخواسته در کشور روبرو هستیم، صنعت کشتیرانی در حوزه خدمات لجستيكي با وجود تمام ناملایمات توانسته است مانع آسیب های کلان به بدنه اقتصادي کشور شود، علاوه بر این، حضور این تشكل ملي در عرصه های بین المللی نظیر فوناسبا ، بیمکو و اینترتانکو براي صيانت از حقوق كشور ، انشاالله بسیار درخشان و نوید دهنده آینده ای روشن خواهدبود .
اینجانب اطمینان دارم که انجمن در مسیر تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و بویژه دستیابی به بالاترین تعامل انجمن با تمامی اعضا و البته نهاد های مربوطه فصلی ماندگار را به یادگار خواهد گذاشت .
بار دیگر این روز بزرگ را به نمايندگي هیئت مديره محترم انجمن و جامعه دريايي كشور به تمامی پيشكسوتان صنعت کشتیرانی ، مدیران شرکتها، اصحاب، کارکنان صنعت حمل و نقل و شاكله لجستيكي كشور صمیمانه تبريك گفته و از درگاه ايزد منان برای همگی و بخصوص خانواده های معظم اين قشر كوششگر آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.