هیچ نشانی از تحریم در بنادر دیده نمی شود

 

مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه گفت: به رغم تلاش همه جانبه استکبار برای تنگنا قرار دادن اقتصاد کشور و تحریم بنادر، کماکان بنادر تجاری کشور در شمال و جنوب ایران، پویا و فعال هستند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیدحسین میرشفیع در حاشیه نشست خبرنگاران در بندر امام (ره) خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته و با اعمال شدیدترین تحریم ها، حرکت های توسعه ای و انقلابی مهمی در بنادر کشور صورت گرفته است؛ به طوری که هیچ نشانه‌ای از تحریم و محدویت در بنادر کشور مشاهده نمی شود.

میرشفیع؛ ریل پایه شدن تعدادی از بنادر بزرگ بازرگانی را یکی از اقدمات بسیار مثبت و راهگشا برشمرد و افزود: بندر استراتژیک امام(ره)، دیگر یک بندر وارداتی نیست و با اقدمات توسعه ای که در پسکرانه این بندر صورت گرفته، به یک بندر ترانزیتی و صادراتی تبدیل شده است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی، مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی و بندر امام(ره) در پروژه های شهر – بندر که در راستای مسئولیت های اجتماعی است را قابل تحسین برشمرد و گفت: با اجرای پروژه های جاده کمربندی و احداث پروژه مشارکتی رمپ و لوپ های تقاطع غیرهمسطح راه آهن بندر امام(ره)، مشکلات شهری و بندری بسیار زیادی رفع می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.