مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ تلاش دریانوردان در دوران تحریم مانع توقف تجارت شده است

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در برهه کنونی و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه در بخش حمل و نقل دریایی کشور،، همدلی و دلسوزی دریانوردان در خنثی کردن تحریم‌های تحمیلی موجب شد که صادرات و واردات کالاها با وقفه مواجه نشود.

به گزارش سی نیوز و به نقل از سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی دریانورد را به همه دریانوردان که با همت و تلاش از جان و آسایش خود مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم صنعت حمل و نقل دریایی به حرکت دائمی خویش ادامه دهد تبریک گفت.

پیام محمدرضا مدرس خیابانی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

25 ژوئن به عنوان «روز جهانی دریانورد» تعیین و نام‌گذاری شده است. انتخاب این روز در تقویم دریایی جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

در برهه کنونی و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه در بخش حمل و نقل دریایی کشور، هوشیاری و عملکرد به یاد ماندنی دریادلان عزیز نقش مهمی را در دستیابی به اهداف و برنامه‌ها ایفا کرد و به لطف الهی، تلاش، همدلی و دلسوزی دریانوردان عزیز در خنثی کردن تحریم‌های تحمیلی موجب شد که صادرات و واردات کالاها با وقفه مواجه نشود.

بی‌تردید اگر حضور نیروی انسانی متخصص، آگاه و کارآمد حرفه‌ی دریانوردی نبود، توسعه صنعت حمل و نقل دریایی به این مرتبت عالی نمی‌رسید.

در آستانه روز جهانی دریانورد امید است تمامی دریانوردان عزیز گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خویش و در سایه عنایات حضرت حق در دستیابی به اهداف پیش رو موفق باشند.

در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و ایثارگری‌های این قشر زحمتکش و فداکار، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی همکاران عزیز دریانورد و خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.