فراخوان تولیدکنندگان حوزه دریایی و بندری؛ فهرست بنادر برای خرید از تولیدکنندگان داخلی

سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از تولید داخل و گام برداشتن در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از رونق تولید داخل، اقدام به شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات راهبردی خود کرده است، به همین منظور در این بخش از سایت، متقاضیان که شامل شرکت های تولید کننده تجهیزات  دریایی و بندری  , مخابرات و الکترونیک هستند می توانند با مشاهده نیاز های سازمان با ارسال رزومه خود، برای تأمین تجهیزات اعلام آمادگی کنند.

متقاضیان در گام نخست، فرم نیازهای تجهیزاتی سازمان بنادر و دریانوردی را در لیست زیر تحت عنوان (تجهیزات مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی) می توانند مشاهده کنند، در این لیست تجهیزات مورد نیاز سازمان به تفکیک بنادر آمده و در کنار هر قطعه کدی درج شده است.

در گام بعدی، اطلاعات کامل خود را در فرم (ارسال اطلاعات)  بخش (مشخصات سازنده) وارد نمایید، توجه به این نکته ضروری است که تکمیل صحیح تمامی اطلاعات در این بخش ضروری است.

در گام، فایل رزومه خود را با فرمت PDF ارسال نمایید، در صورت داشتن همکاری قبلی با سازمان حتما آن را در فایل رزومه ذکر کنید و همچنین راه های ارتباطی خود از قبیل ایمیل،  شماره تماس و آدرس سازنده را با دقت وارد نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

در بخش نام و مشخصات قطعه، کد قطعه که امکان تولید آن را دارید، در فیلد “کد قطعه” درج کنید، اگر امکان تولید بیش از یک قطعه را دارید کد قطعات را با ویرگول ( , ) از یکدیگر جدا کنید.

برای مشاهده فهرست بنادری که ملزم به خرید قطعات مورد نیاز خود از تولیدکنندگان داخلی هستند اینجا کلیک کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.