شرکت بنادر کشتیرانی کاسکو اعلام کرد؛ آزمایش موفقیت آمیز نسل جدید بنادر هوشمند

شرکت بنادرکشتیرانی کاسکو (CSP)اعلام کرد که نخستین آزمایش خودروهای بدون راننده (خودران) در نسل 5G با موفقیت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، این مراحل ابتدایی و کامل این تست در بندر ژیامن Xiamen انجام شده و کاسکو این موفقیت را یک نتیجه سازنده در توسعه بنادر هوشمند توصیف کرده است.

شرکت بنادر کاسکو در بیانیه ای اعلام کرد: این پروژه با همکاری شرکت موبایل چین و شرکت بازرگانی خودروهای دانگ فنگ در روز یازدهم ماه می به نتیجه رسیده است.

در این پروژه، یک دستگاه کامیون خودران یک کانتینر را جابجا کرد و مابقی کانتینرها را نیز از محوطه به یارد منقل کرد. این خودروی بدون خدمه با انجام تمام امور به صورت خودکار از برخورد با موانع در مسیر جلوگیری کرد و عملیات خود را از جمله قرارگیری در محل دقیق تخلیه و بارگیری به اتمام رساند.

شرکت بنادر کاسکو برای پوشش این رخداد مهم حمل ونقلی با عنوان بنادر هوشمند با اتکا بر خودورهای بدون خدمه نسل 5G  یک ویدئو کنفرانس با شهرهای شانگهای، هنگ کنگ، پکن، ووهان، شیان و ژیامن برگزار کرد.

در پایان این ویدئو کنفرانس، مدیران بنادر شهرهای فوق از امضای قرارداد استاندارد مشترک برای بهره مندی از عملکرد و آزمایش کامیون های بدون راننده در بنادر توافق کردند. این اولین استاندارد عملکرد و روش آزمایش بدون راننده نیز محسوب می شود.

به گزارش پورت تکنولوژی، استاندارهای مشترک شامل مواردی همچون رانندگی و الزامات حرفه ای خودرو، الزامات امنیتی سیستم بی سیم، امنیت اطلاعات، الزامات فنی و روش های آزمایش خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.