رئیس جمهور تصریح کرد | کشتی‌های توقیف‌شده ایرانی نبودند

رئیس جمهور

رئیس‌جمهور ایران تصریح کرد: اینکه آمریکا گفت چهار کشتی ایرانی را توقیف کرده، نه کشتی و نه پرچم ایرانی نبود و کل حرف دروغ بود و این برای آن بود که خفت را بپوشانند.

به گزارش سی‌نیوز به نقل از خبرگزاری فارس حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا  در مورد مسائل جاری کشور به اظهارنظر پرداخت . رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: اولین بار است که آمریکا قطعنامه‌ای به سازمان ملل بیاورد و یک کشور که یک سوم یک جزیره است به آن رای می‌دهد. کار آمریکا را ببینید به کجا رسیده است. برجام نیمه جان روبروی آمریکا ایستاد و آن را شکست داد. آمریکا در این توطئه با خواری و خفت شکست خورد. این روز مباهله امسال در تاریخ ایران و مبارزه با استکبار جهانی یک روز ماندگار شد. اینکه آمریکا گفت چهار کشتی ایرانی را توقیف کرده نه کشتی و نه پرچم ایرانی بود و کل حرف دروغ بود و این برای آن بود که خفت را بپوشانند.

گفتنی است یک روزنامه آمریکایی بامداد جمعه مدعی شده بود آمریکا چند کشتی حامل سوخت ایران را توقیف کرده است.

روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» در گزارشی ادعا کرده بود چهار کشتی مذکور به نام‌های «لونا»، «پاندی»، «برینگ» و «بلا» طی روزهای اخیر در آب‌های آزاد توقیف شده‌اند و اکنون در حال انتقال به سمت شهر «هیوستون» (در ایالت تگزاس) هستند.  یک مقام آمریکایی نیز گفته  بود که این کشتی‌ها بدون استفاده از زور نظامی توقیف شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.