توسط انجمن کشتیرانی و انجمن سراسری شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران صورت می گیرد: تدوین آیین نامه استفاده از کانتینر

 

عضو هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران از تدوین آیین نامه استفاده از کانتینر توسط دو انجمن کشتیرانی و انجمن سراسری شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، روزبه مختاری در خصوص برگزاری نخستین جلسه تدوین آیین نامه استفاده از کانتینر اظهار کرد:« موارد مهمی در هنگام استفاده از کانتینر وجود دارد و باید استفاده کنندگان از این وسیله پرکاربرد حمل ونقلی نسبت به اصول، شرایط و قوانین آن اطلاع و آگاهی لازم را داشته باشند.»

مختاری افزود:« ذینفعان کانتینر شامل مالکان و دیگری استفاده کنندگان از کانتینر هسند. در گذشته قوانین و ضوابطی مبنی بر استفاده از کانتینر در انجمن کشتیرانی تدوین شده بود و به نظر می رسید که لازم است تا این قوانین و ضوابط مورد بازنگری و بررسی مجدد قرار بگیرد. تا هر کدام از ذینفعان نسبت به مسئولیت خود در خصوص کانتینر مطلع باشند.»

عضو هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران درباره موارد مطرح شده در این جلسه تصریح کرد:« اعضای این کارگروه در تدوین آیین نامه جدید معتقدند که باید یک نگاه جامع و کامل به موضوع کانتینر صورت بگیرد و این نگاه همپوشانی با قوانین داخلی و بین المللی داشته باشد تحویل گیرندگان کانتینر شامل شرکت های حمل ونقل بین المللی هستند که آنها هم انجمن های خاص خودشان را دارند و یا تجارند. به همین منظور، باید آیین نامه ای تنظیم و ارائه شود که همه شرایط و گروه ها را شامل شود و جامعیت داشته باشد.»

مختاری در گفت وگو با خبرنگار سی نیوز با بیان اینکه تا زمان آماده کردن این آیین نامه، جلسات کارگروه به صورت هفتگی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:« قصد داریم تا این آیین نامه در مدت زمان مشخص و با دقت کامل آماده شود و سرعت و دقت را فدای یکدیگر نکنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.