امروز با حضور نمایندگان جامعه بزرگ دریایی کشور؛ بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی برگزار می شود

 

بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور با شعار ” توسعه متوازن صنعت دریایی، ضامن توسعه پایدار “، عصر امروز، دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در سالن همایش کتابخانه ملی در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، همایش سالانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور، نمایش اقتدار جامعه دریایی و یکی از راهکارهای ایجاد هماهنگی بین ذی‌نفعان و فرصتی مناسب برای اعضای جامعه دریایی بزرگ کشور است تا با ایجاد هماهنگی درتمامی سطوح در کنار یکدیگر جمع شوند و به تشریک مساعی و ایجاد هماهنگی بیشتر‌ بپردازند و با طرح مسائل و مشکلات خود، راه حل‌های مناسبی برای آنها بیابند.

بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور از ساعت ۱۴ تا ۱۸ امروز، دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری با حضور مقامات کشوری و لشکری، روسا و مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور، جمعی از دریانوردان، کارشناسان و دست اندرکاران بخش دریایی به همراه شرکت ها و فعالان این بخش برگزار می شود.

این همایش که با مشارکت بخش خصوصی برگزار می شود، شامل ۴ پنل تخصصی است. با توجه به اهمیت و جایگاه دریانوردان و کشتیرانی ایمن، در پنل تخصصی ایمنی و امنیت دریانوردی؛ چالش ها و راهکارهای پیش روی این صنعت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در پنل تخصصی دوم مدیریت سواحل، محیط زیست و توسعه پایدار دریایی در چند محور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دیگر پنلی که قرار است در بیست و هفتمین همایش ارگان های دریایی برگزار شود، نقش بنادر و لجستیک بندری در توسعه حمل و نقل دریایی خواهد بود. موضوع پنل چهارم، بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدماتی داخلی در توسعه دریایی است.

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران نیز یکی از مشارکت کنندگان فعال در این همایش است و در پنل های تخصصی آن نقش بسزایی ایفا کرد.

گفتنی است، دو پنل تخصصی این همایش در روزهای 26 و 27 بهمن ماه به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد و پنل آخر نیز در روز سه شنبه، ۱۵ بهمن ماه به میزبانی شورای عالی صنایع دریایی برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.