آیا صنعت حمل ونقل دریایی به شرایط سال 2019 باز می گردد؟ بدترین رکورد صنعت کشتیرانی طی 35 سال گذشته!

 

آیا شرایط حمل حمل ونقل در بخش های کانتینری، تانکری و فله خشک به شرایط سابق در سال 2019 بازمی گردد؟ این سوالی است که در بررسی های اخیر صنعت حمل ونقل دریایی به آن پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، مطابق تحقیقاتی که کلارکسون آن را منتشر کرده است، شرایط برای صنعت حمل ونقل دریایی در سال 2020 بد توصیف می شود. کلارکسون در آخرین گزارش خود که در همین هفته شد، اعلام کرد که حجم جابجایی کالای جهانی توسط صنعت حمل ونقل دریایی حدود 5.6 درصد در سال جاری میلادی کاهش می یابد.

در این گزارش اعلام شده که بیش از 1 میلیارد دلار از تجارت جهانی به واسطه شیوع ویروس کرونا از دست رفته و همین مسئله، ضربه بزرگی به صنعت حمل ونقل جهانی وارد کرده است. این ضربه و کاهش به گونه ای است که همانند آن در 35 سال گذشته اتفاق نیافتاده است.

اما این همه داستان نیست، بخش قابل توجهی از نمایشگاه های دریایی در سراسر جهان تعطیل شده یا به حالت تعویق درآمده است و بسیاری از فعالیت های تجاری به صورت وبینار و با حداقل حجم در حال برگزاری است. با شرایط کنونی، انتظار بهتری از بهبود شرایط صنعت حمل ونقل در عرصه جهانی نمی رود.

با این حال، سایت معتبر اسپلش یک نظرسنجی را برای تحلیل دقیق تر صنعت حمل ونقل دریایی آغاز کرده و از فعالان این حوزه خواسته تا به سوالات آن پاسخ دهند.

برای شرکت در این نظرسنجی می توانید روی این آدرس کلیک کنید و پاسخ خود را به ثبت برسانید.

https://www.surveymonkey.com/r/J3K8DJJ

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.