آخرین خبرها از وضعیت لنج غرق شده در آب های عراق؛ وضعیت نامناسب جوی عامل غرق شدن لنج بهبهان اعلام شد

 

در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آب های خورعبدالله بندر ام القصر عراق، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام های ذیربط درباره وضع سرنشینان این لنج و غرش شدن آن گفت وگو کرد و خواستار ارائه گزارش دقیق این حادثه شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، بررسی های اولیه حاکی از آن است که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب وهوایی و برخورد موج ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مسئله موجب غرق شدن شناور شده است.

معاون سفیر کشورمان در عراق هم علت غرق شدن شناور ایرانی در آب های سرزمینی عراق را طوفان و شرایط نامناسب جوی اعلام کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن چهار نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

شناور باری به نام بهبهان که روز سه شنبه (١٣ خرداد) با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام‌القصر عراق بود شب گذشته در کانال آبی «خورعبدالله» و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

همچنین به گفته مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، شناور تجسسی ناجی 17 به محل حادثه رسیده و در حال جست وجو است و تا زمان پیدا شدن مفقودین این حادثه، جست وجوها ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، شناور تجسسی ناجی 17 به محل حادثه رسیده و در حال جست وجو است و تا زمان پیدا شدن مفقودین جست وجوها ادامه خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.