به میزبانی کشور موزامبیک و با حضور فعالان صنعت کشتیرانی جهان؛ نوزدهمین نمایشگاه حمل ونقل دریایی آفریقا برگزار می شود

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل دریایی آفریقا در کشور موزامبیک برگزار می شود. این نمایشگاه از 27 تا 29 ماه مارس سال جاری میلادی (هفتم تا نهم فروردین 97) در هتل لونامار شهر بیرا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز و به نقل از سایت خبری فوناسبا، این بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه تخصصی دریا، بندر و لجستیک قاره آفریقا به شمار می رود. سال گذشته آفریقای جنوبی میزبان این رویداد بزرگ حمل ونقلی در قاره سیاه بود.

در این رویداد بزرگ، کنفرانس حمل ونقل دریایی نیز به مدت دو روز با حضور 30 سخنران برگزار می شود. مسائلی همچون چالش های جهانی در حوزه حمل ونقل و لجستیک و شرایط کنونی این صنعت، از جمله مهم ترین موضوعات مطرح شده در این کنفرانس ها خواهد بود.

بیش از 300 مقام ارشد دولتی، مدیران صنایع حمل ونقل، اساتید دانشگاهی، متخصصان و مهندسان بندری، دریایی و لجستیکی، اپراتور ترمینالی و نمایندگان خطوط کشتیرانی از اروپا، آفریقا و خاور میانه در این نمایشگاه بزرگ بین المللی حضور خواهند داشت.

همچنین 50 غرفه تخصصی نمایشگاه دریایی و بندری به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات این حوزه دایر می شود تا فرصت ملاقات و مذاکره مستقیم میان شرکت های مختلف و شرکت کنندگان در این نمایشگاه به وجود آید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.