گزارش ماه مارس آلفالاینر از وضعیت صنعت کشتیرانی منتشر شد؛ 21,808,725 تعداد کانتینرهای جهان!

 

سایت معتبر آلفالاینر در گزارش امروز 17 مارس، جایگاه شرکت های بزرگ کشتیرانی دنیا را اعلام کرد. در این گزارش،  IRISL  همچنان و بدون تغییر در رتبه بیست ویکم شرکت های کشتیرانی جهان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، در رتبه بندی شرکت های بزرگ کشتیرانی دنیا هیچ تغییری در صدر جدول مشاهده نمی شود. شرکت APM-Maersk با در اختیار داشتن 4.182.704 TEU کانتینر و 772 فروند کشتی جایگاه نخست را از آن خود کرده است. IRISL  نیز بدون تغییر همچون ماه گذشته با در اختیار داشتن 96.383 TEU کانتینر و 46 فروند کشتی در جایگاه بیست ویکم دیده می شود. نکته جالب اینکه تعداد کانتینرهای شرکت مرسک نسبت به ماه گذشته کاهش 51 هزار TEU را نشان می دهد.

با این حال، تعداد کانتینرهای دنیا طی یک ماه گذشته رشد داشته است. مقایسه جدول ماه مارس با فوریه نشان می دهد که تعداد کل کانتینرهای دنیا چیزی حدود 30 هزار TEU افزایش داشته است. همچنین DWT  نیز با رکورد کنونی 267 میلیون و 111 هزار و 259 تن وضعیت بهتری نسبت به ماه گذشته میلادی  به ثبت رسانده است.

پس از مرسک، شرکت های مدیترانه ای، گروه سی ام ای – سی جی ام ، کاسکو و هاپک لوید در جایگاه های دوم تا پنجم قرار دارند .

مرسک در رده بندی جدید آلفالاینر توانسته 19.2 درصد حمل ونقل کانتینری جهان را به خود اختصاص بدهد. این آمار درباره شرکت مدیترانه ای 14.8، شرکت سی ام ای-سی جی ام 11.5 درصد و کاسکو 8.6 درصد است. IRISL هم 4 دهم درصد حمل ونقل کانتینری جهان را به خود اختصاص داده است.

 

برای خواندن این گزارش به زبان انگلیسی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://alphaliner.axsmarine.com/PublicTop100/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.