برگزاری اولین جلسه مشترک بررسی سانحه سانچی

 

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با خدمه کشتی فله بر کریستال مجددا مصاحبه گرفته خواهد شد تا بتوان با سرعت بیشتری به علت تصادم نفتکش سانچی و کشتی کریستال رسید.

به گزارش سی نیوز و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده در خصوص نتایج بررسی جعبه سیاه نفتکش سانچی افزود: طی روزهای قبل اولین جلسه مشترک بررسی سانحه نفتکش سانچی با حضور ۴ کشور ایران، چین، پاناما و هنگ‌کنگ در شانگ‌های برگزارشد. در این جلسه یافته‌های مربوط به این سانحه توسط همه اعضا طرح و بررسی  و مقرر شد بعد از جمع بندی یافته های فنی در جلسه آتی، نسبت به مشخص کردن علل اصلی سانحه و اقدامات پیشگیرانه ای که در آینده از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کند، تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس جعبه سیاه هر دو کشتی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و با خدمه اصلی شناور کریستال مصاحبه دوباره مصاحبه گرفته خواهد شد.

پسنده با اشاره به پیگیری سازمان بین‌المللی دریانوردی (آیمو) در مورد سانحه سانچی اظهار کرد:نماینده آیمو در اولین جلسه مشترک بررسی سانحه سانچی حضور داشت و اعلام کرد وقوع این تصادم برای همه جهان بسیار دردناک بود و سازمان بین‌المللی دریانوردی به دنبال مشخص شدن علل ریشه‌ای این سانحه است.

نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در کمیته مشترک بررسی سانحه سانچی در خصوص اینکه چه زمان علت تصادم مشخص می‌شود، گفت: تمام جزئیات و یافته‌های مربوط به تصادم باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. سعی کمیته بررسی سانحه سانچی این است که نتیجه درست و دقیق را اعلام کند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.