به همت فدراسیون حمل ونقل و لجستیک ایران و حمایت انجمن کشتیرانی؛ کارگاه آموزشی در حوزه بین المللی جاده ای کالا برگزار شد

 

اولین کارگاه آموزشی بین المللی جاده ای کالا ( eCMR و بيمه CMR ) به همت فدراسیون حمل ونقل و لجستیک ایران و حمايت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، این دوره آموزشی یک روزه با حضور جمع كثيري از نمایندگان انجمن ها و تشکل های حمل ونقل بين المللي  و نيز شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا از سراسر كشور در سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

مسعود پل مه رئيس فدراسيون حمل و نقل و لجستيك ايران، مهدی صفری مقدم مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی و غلامحسین امیری كارشناس ارشد حوزه حمل و نقل به همراه مدعوین ديگري از سازمان راهداری، گمرک و وزارت کشاورزی از جمله سخنرانان و مهمانان ویژه این دوره آموزشی بودند.

در اين کارگاه مسائل مرتبط به بیمه حمل ونقل، مطابق با کنوانسیون سی.ام.آر از طریق جاده و وظایف شرکت های بیمه و شرکت های حمل ونقلی جاري مورد بررسی قرار گرفت. همچنین شرکت کنندگان با آخرین تغییرات و مقررات و نيز نوآوري هاي بيمه CMR كه از روز جاري از سوي فدراسيون حمل و نقل و لجستيك ايران به تشكل ها ارائه می شود، آشنا خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.