آیا آمارهای منفی سال 2017 در حال بهبودی است؟ کاهش سرمایه گذاری در بخش کشتیرانی/ ثبات در بازار حمل ونقل تانکری

 

سقوط معاملات حمل ونقل دریایی که از سال 2014 آغاز شد پس از گذشت سه سال، تا اواخر سال 2017 میلادی ادامه یافت. در گزارش های ارائه شده، این سقوط طی حدود 12 سال گذشته در آمریکا به پایین ترین حد خود رسیده و ارزش 28.9 میلیادر دلاری پیدا کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، سرمایه گذاران در حوزه صنعت دریایی چندان تمایلی به ادامه این روند نداشتند، چرا که ارزش کل معاملات حمل ونقل در سال 2016 میلادی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 40 درصد کاهش داشته است.

موسسات همچنان به خروج از فضای حمل و نقل ادامه می دهند به عنوان پایه های بازار تحت فشار درآمد محیط زیست، کاهش بازده سرمایه گذاران. با این حال، ما یادآوری می کنیم که ظهور شرکت های اجاره ای، تخصیص سرمایه توسط شرکت های دیگر بدهی به 36 درصد افزایش یافته است.

پایگاه خبری هلنیک همچنین خبر می دهد که موسسه های کشتیرانی در حال خارج کردن بخشی از سرمایه های خود از این صنعت هستند، چرا که پایه های بازار توسط عواملی همچون تغییرات صنعت به دلیل مسائل و محدودیت های محیط زیستی و کاهش بازده سرمایه گذاران مورد تهدید واقع شده است. از سوی دیگر اما ظهور شرکت های لیزینگی در صنعت کشتیرانی تخصیص سرمایه گذاری را به خاطر بدهی دیگر شرکا و سهامداران  به میزان 36 درصد افزایش داده است.

ارزش اولیه سهام (IPO) در سال 2017 میلادی کمترین میزان ممکن را در 11 سال گذشته نشان می دهد، به طوری که تنها یک مورد با ارزش 91 میلیون دلار گزارش شده است. شگفت آورتر از این، کاهش چشمگیر بدهی های بانکی در معاملات حمل ونقل ثبت شده طی سال گذشته میلادی بود. با ادامه این روند، انتظار می رود که شرکت های لیزینگی همچنان به فعالیت شان ادامه داده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص بدهند. همچنین به نظر می رسد که بازار حمل ونقل تانکری نسبت به سال گذشته نیز ثبات بیشتری داشته باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.