تجلیل از مرحومه منصوریان به‌مناسبت روز بین المللی زنان در دریانوردی

در مراسمی که به مناسبت “روز بین المللی زنان در دریانوردی” در مقر سازمان دریانوردی بین المللی دریانوردی (آیمو) برگزار شد، کی تاک لیم دبیرکل آیمو، نشان منقوش به تصویر مرحومه سرکارخانم ماندانا منصوریان را به همسر وی اهدا نمود.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی آیمو در این مراسم طی سخنانی ضمن تمجید از خدمات مرحومه سرکارخانم منصوریان، با اشاره به متن مکتوب در این نشان تاکید کرد که این نشان برای تقدیر از این بانو بعنوان یکی از بنیان گذاران شبکه بین المللی زنان دریانورد تهیه و به خانواده وی اهدا می شود.

گفتنی است، مرحومه ماندانا منصوریان نماینده ایران در سازمان بین المللی دریانوردی، پس از طی یک دوره نسبتاً طولانی درمان و در حالی که همچنان به انجام وظیفه در نزد سازمان بین المللی دریانوردی مشغول بود، روز جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱درگذشت. منصوریان به مدت ۷ سال نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) در لندن بود که یکی از نهادهای تخصصی سازمان ملل متحد محسوب می‌شود. وی در مدت خدمت در “آیمو” ضمن تلاش‌های موفقیت آمیز توانست به مدت دو سال به‌ عنوان معاون کمیته فنی این سازمان انتخاب و خدمت کند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: hhttps://www.pmo.ir/fa/news/62893

لینک کوتاه: https://yun.ir/seanews/47367

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.