بازدید وزیر حمل و نقل عمان از ظرفیت‌های بندر شهید رجایی

وزیر حمل و نقل و ارتباطات کشور عمان در راس هیاتی ضمن بازدید از ظرفیت‌های بندر شهید رجایی در نشستی با استاندار هرمزگان روند توسعه همکاری‌های مشترک اقتصادی مبتنی برفعالیت های دریا محور را بررسی کردند.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید بن حمود المعولی وزیر حمل و نقل و ارتباطات عمان در راس هیاتی بلند پایه از مسوولان اقتصادی این کشور با حضور در بندر شهید رجایی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بندری و دریایی و زیرساخت‌های عملیاتی و تجاری این بندر بازدید کرد.

بازدید از اراضی پشتیبانی، ترمینال‌های کانتینری، انبارهای نگه‌داری و ترانزیت کالا، اسکله‌های تخلیه کالاهای اساسی و مرکز کنترل ترافیک بندر شهید رجایی از جمله بخش‌هایی مورد بازدید این هیات دولتی کشور عمان بود.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات عمان همچنین در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان در راستای گسترش همکاری‌های ۲ جانبه میان این کشور و توسعه همکاری‌های مشترک مبتنی بر فعالیت های دریایی بحث و گفتگو کردند.

“منها بن موسی بن باقر” مدیرکل بنادر عمان و “افلح بن سعید الحضرمی” رییس انجمن لجستیک این کشور از جمله مقاماتی بودند که در این سفر بن حمود را همراهی کردند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/62788

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47323

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.