مجوز جذب نیروی انسانی برای بنادر جنوبی کشور اخذ شد

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساماندهی وضعیت تشکیلاتی و تامین نیازهای ساختاری و نیروی انسانی متخصص و نخبه از اولویت‌های این سازمان برای بنادر جنوبی کشور است که مجوزهای لازم اخذ شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، حسن بیگ محمدلو در نشست شورای برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل و بنادر تابعه استان بوشهر اظهار کرد: با تامین نیروهای مورد نیاز بنادر از بین نخبگان بدون تردید سرعت پیشبرد اهداف سازمانی نیز دوچندان می شود.

وی افزود: انتظار می رود با جذب نیروهای جدید که شرایط عمومی و اختصاصی، زمان و مکان آزمون آن به زودی اعلام می شود، بخشی از مشکلات سازمان در حوزه نیروی انسانی رفع می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در حوزه نیروی انسانی توجه بیشتر به مسائل معیشتی در اولویت‌های اصلی قرار دارد که برای تحقق این مهم از همه ظرفیت های قانونی استفاده می شود.

بیگ محمدلو ادامه داد: توسعه مسائل حاکمیتی و تحقق درآمدهای سازمان جهت تعریف بهینه طرح‌های توسعه‌ای در بنادر کشور نیز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار جدی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

وی گفت: بنادر به عنوان نبض تپنده اقتصاد کشور در شرایط تحریمی هستند که رونق و پویایی آنها ارتباط مستقیمی با بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjMmY3

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47075

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.