علی عسکری، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری از مدیران بومی بندر امام خمینی(ره) در حوزه بنادر و دریانوردی، به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری بندر امام خمینی(ره)، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، بر انجام وظایفی چون رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش افزوده و توجه جدی به ارائه خدمات بندری و دریایی با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالاهای اساسی به کشور تاکید کرده است.

عسکری دارای کارشناسی مدیریت صنعتی در مقطع لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته علوم دریانوردی با گرایش حمل‌ونقل دریایی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

وی همچنین رئیس‌ اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر امام خمینی بوده است. عضویت در کمیته‌های اجرایی ICT، پدافند غیرعامل و صرفه‌جویی و جذب درآمدهای بندری، بخشی از سوابق اجرایی مدیرکل جدید بندر خرمشهر می باشد.

لازم به ذکر است در آیینی با حضور معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان بندر خرمشهر، از زحمات نورالله اسعدی مدیرکل سابق بندر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر و علی عسکری به عنوان مدیر کل جدید این اداره‌کل، معارفه شد.

نورالله اسعدی نیز به عنوان معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شده است.

 

تنظیم و بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15018/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47066

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.