تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره‌برداری از ۳ سازه دریایی در بوشهر و هرمزگان

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید ساخت و بهره ­برداری از سه سازه دریایی در استان­های بوشهر و هرمزگان خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید ساخت و بهره ­برداری از سه سازه دریایی در استان­های بوشهر و هرمزگان خبر داد.

حمید خلیلی، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر، با اعلام این خبر افزود: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی، پس از بررسی کارشناسی مدارک متقاضیان، با تمدید مجوز ساخت دستک آبگیر پرورش میگو در استان بوشهر، تمدید مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور در جزیره قشم و صدور مجوز بهره‌برداری اسکله نفتی در این جزیره موافقت کرد.

به گفته خلیلی، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: news.mrud.ir/news/132448

لینک کوتاه: https://seanews.ir/46719

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.