استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت برای جابجایی مسافران به کیش

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش از آمادگی ۱۷ همیار ناجی و استقرار ۲۲ فروند لندینگ‌کرافت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، مهدی امامدادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۷ مجموعه به عنوان همیار ناجی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در عملیات‌های امداد و نجات آماده همکاری با این اداره هستند.

وی ادامه داد: این ۱۷ همیار ناجی طی امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک اداره بنادر و دریانوردی کیش با ۹ کلوب غواصی و دریایی و هشت شناور دریایی و فراساحل امضا شده تا در مواقع بحرانی همیار این اداره در عملیات امداد و نجات باشند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد نهادهای امداد و نجات این جزیره در حوادث احتمالی، خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز مانور مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی و هماهنگی در حوادث دریایی جزیره برگزار شد که ۱۲ نهاد از جمله سازمان منطقه آزاد، جمعیت هلال احمر، دریابانی فرماندهی انتظامی، نیروی دریایی سپاه و بندرگاه جزیره مشارکت کردند.

امامدادی از استقرار ۲۲ فروند لندیگرافت ها (شناورهای خودرو بر) خبرداد و افزود: ۲ شناور مسافری نیز از کشتی‌های تفریحی جزیره با ظرفیت حدود ۴۰۰ صندلی آماده شده که در صورت نیاز به مسافران در مسیرهای کیش به بندر چارک و آفتاب ارایه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: تعداد شناورهای مسافری از ۲ فروند به چهار فروند با یک هزار و ۱۴۰ صندلی افزایش یافته است.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/109714

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45206

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.