نیروی دریایی ارتش در عمق اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک ژئوپلیتیک به اقیانوس آب های جهان دست پیدا کرده است و حرف برای گفتن دارد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، امیردریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در چهارمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت و امداد و درمان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با بیان این که برگزاری این همایش افتخاری برای دانشگاه علوم دریایی نوشهر است، افزود: در سطح اقیانوس های جهان به تجهیزات بیگانگان نیازی نداریم و براساس دانش دانشمندان به محدوده آبی خود گام برداشته ایم در حالی که در گذشته در نقاطی برای دریانوردان میسر نبود.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، پیشگیری حتما در اولویت است اینگونه ادعا داریم که بخش عمده ای از تکنسین و تجهیزات بخش سلامت در اولویت داریم، اتاق عمل و بانک خون همه از دستاوردهای این نیرو است.

وی تصریح کرد: در تغذیه همرزمان و بهداشت و روان همه دست به دست هم داده اند تا با مشکل مواجه نشده تا در مسیر به کشورها کمک کنیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: امروز اطمینان را داشته باشید همه در بدنه نیرو هستند در سال آینده هم برنامه ریزی شده تا با کشورهای منطقه چنین همایشی داشته باشیم و تفاهم نامه ای در این زمینه امضا شده تا از تجربه آنها بهره ببریم. ‌
به گفته وی باید از شهدای سلامت یادی کرد چرا که در معرض کرونا. دچار آسیب شدند و نتوانستیم کاری برای آنان انجام دهیم.

اقتدار ایران اسلامی را زمزمه می کنیم

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز به عنوان سرباز کوچک همگی باید بیاموزیم که در کار، زمان تعریف نداره و در هر جایی لازم است بجنگیم.

وی اطهار کرد: دشمن امروز دیده نمی شود و با تجهیزات نظامی جلو نیامده و به گونه دیگر عمل می کند که دشمنی دارد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در دانشگاه علوم دریایی این واژه باید تعریف شود که یک نظامی باید متدین و چراغ راه باشد و برای آنکه بتوانیم به همرزمان خود در آب های جهان در حوزه سلامت مدد کار باشیم باید ویترین آن ها در این آب ها باشیم.
وی تاکید کرد: باید بدانیم که در کجا هستیم و قراراست در چه نقطه دیگری قرار بگیریم و شیردلان دریا دل در حوزه بهداشت و پیشگیری و امداد و نجات ناوگروه های سطحی و زیر سطحی آماده هستند و اقتدار پرچم ایران را به اهتزاز در آورده اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شیردلان این نیرو در دریا نقش آفرینی می کنند.

ایرانی افزود: اقتدار ایران اسلامی در سرزمین های آبی جهان در سایه دیپلماسی است و این اقتدار را امروز زمزمه می کنیم.

در پایان از تمبر یاد بود این جشنواره همایش رونمایی شد.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjLR8G

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44467

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.