حضور فعال نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌های بزرگ دنیا

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس‌های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست‌ها به اهتزاز درآورده است.

         آئین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر

به گزارش سی نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، امیر دریادار شهرام ایرانی، در آئین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر که با حضور امام جمعه این شهر و مقامات لشگری و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با حضور در آب‌های بین‌المللی و برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معنای اقتدار را به منصه ظهور رسانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای نظام عنوان کرد: در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر جهاد تبیین، نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش افتتاح شد. راهیان نور و برپایی نمایشگاه‌هایی از این قبیل، ظرفیت و فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از ظرفیت عظیم دفاع مقدس به عنوان میراثی گرانبها یاد کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه سیر تحولات هشت سال دفاع مقدس و دستاورهای دفاعی نیروی دریایی ارتش به نمایش گذاشته شده است که توسط همرزمان ما برای بازدید کنندگان تشریح خواهد شد تا مردم تلاش‌های فرزندان خود در نیروی دریایی ارتش را از نزدیک لمس کنند.

 

بهینه سازی و بازنشر: سی نیوز

منبع: https://eghtesadsaramad.ir/Newspaper/item/108250

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44050

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.