بندرلنگه؛ قطب ترانزیت خودروی کشور

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش برای پیشرفت اهداف سازمان در کنار تعیین اولویت ها با همراهی کارکنان این مجموعه و انجام درست وظایف محوله محقق می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز، حسن بیگ محمدلو معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در نشست هم اندیشی با مدیریت و معاونان بنادر غرب استان هرمزگان، مهم ترین سرمایه یک سازمان را نیروی انسانی آن برشمرد و افزود: دانش حل مسئله و مدیریت مشکلات توسط کارکنان در موفقیت بهتر اهداف سازمانی بسیار موثر است.

 عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه از بندرلنگه به عنوان قطب ترانزیت خودرو کشور نام برد و بیان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت موجود در این بندر، زمینه ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه گذار را فراهم آوریم تا شاهد رشد شتابنده و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد مجموعه تحت خود دربنادر غرب استان گفت: با توجه به موقعیت و اهمیت این بندر در بین بنادر کشور باید نگاه ویژه ای به کارکنان این مجموعه صورت پذیرد تا انگیزه آنان برای پیشبرد اهداف سازمانی افزایش یابد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مرتضی سالاری با اشاره به نقش بندرلنگه در راستای تکالیف محوله از بعد مسوولیت های اجتماعی ارتقا سطح امکانات و رفاهیات برای همکاران و مردم شهرستان را خواستار شد.

گفتنی است؛ معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه سفر خود از بندر چارک و آفتاب بازدید و ضمن احصا مشکلات حوزه اداری کارکنان این بندر که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت های دریایی و بندری هستند، در دیداری چهره به چهره با همکاران شاغل در بنادر یادآور شد و بر رفع مشکلات مطروحه تا حصول نتیجه مطلوب قول مساعد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.