خط کشتیرانی PIL سرویس خود بین چین و خلیج فارس را گسترش می دهد

خط کشتیرانی سنگاپوری PIL، برای بهبود دسترسی به بازارهای کلیدی در خاورمیانه، علاوه بر بنادر جبل علی (امارات) و دمام (عربستان)، بندر حمد (قطر) را نیز به سرویس چین-خلیج فارس (GCS) خود اضافه کرده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز، سرویس GCS که در قالب یک ائتلاف متشکل از ۷ کشتی با میانگین ظرفیت موثر ۴۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تی ای یو ارائه می شود، از ۹ ژانویه ۲۰۲۳ از شانگهای کار خود را آغاز می کند و در مسیر حرکت خود از چین به خاورمیانه به بندر سنگاپور نیز می رود.

آقای Tonnie Lim، مدیر ارشد بازرگانی PIL، گفت: ما در حال افزایش سرویس GCS برای گسترش حضور PIL در خاورمیانه و استفاده از پتانسیل رشد منطقه خاورمیانه هستیم و این بخشی از تلاش های PIL برای رفع نیازهای مشتریانش در سراسر جهان می باشد.

ما همچنین قصد داریم ارتباطات خود را از جنوب شرق آسیا تقویت کنیم و با این سرویس اختصاصی، PIL همچنان اتصال جهانی خود را از طریق دروازه کلیدی آسیایی سنگاپور به پوشش گسترده شبکه خود در خاورمیانه هدایت می کند.

مسیر این سرویس، شانگهای (چین) – نینگبو(چین) – نانشا (چین) – شکو (چین) – سنگاپور – جبل علی (امارات) – دمام (عربستان) – حمد (قطر) – سنگاپور – شانگهای می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.