بازدید دانشجویان دانشکده اقتصاد از غرفه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

عصر روز دوشنبه 28 آذرماه هیئتی از دانشجویان مقطع دکتری کسب وکار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به همراهی آقای دکتر عباس حاجی ابراهیمی، مدرس دانشگاه تهران از غرفه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران بازدید کردند.

به گزارش سی نیوز پس از این بازدید، جلسه صمیمانه ای با دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به میزبانی آقای دکتر مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در غرفه انجمن برگزار شد.

در این جلسه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ضمن خیرمقدم و پذیرایی از آقای دکتر حاجی ابراهیمی و دانشجویان همراه خلاصه ای از فعالیت ها و تاریخچه شکل گیری و برنامه های آتی انجمن را بیان نمود.

دانشجویان مقطع دکتری کسب وکار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دغدغه ها و دانش خود را درباره با اقتصاد و برنامه ریزی حمل و نقل دریایی را با دبیرکل انجمن مطرح کرده و درمیان گذاشتند.

همچنین درباره خدمات لجستیکی برای شرکت ها و سازمان های مختلفی که تدارک دیده شده بود در این جلسه گفتگو شد.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران حمایت انجمن از پروژه های دانشجویی در زمینه سازمان بندری و دریایی را اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد امیدواریم که دانشجویان علاقه مند به کار و تخصص و تجربه و آموزش های کسب و کار دریایی بتوانند گروه های خوبی را تشکیل داده و در آینده بازدیدهای بسیار خوبی از بنادر و مناطق آزاد و سایر سازمان های دریایی داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.